RSS

Θερμοκρασία σωμάτων: από το «σώμα» στο σύστημα «σώμα – περιβάλλον» – Ε΄Τάξη

13 Ιον.

Γνωστικό/-ά αντικείμενο/-α της Διδακτικής Πρακτικής: Ερευνώ και Ανακαλύπτω (Ε΄ Δημοτικού).

Ιδιαίτερη Περιοχή του γνωστικού αντικειμένου.

Θερμότητα και θερμοκρασία.

Συμβατότητα με το ΑΠΣ & το ΔΕΠΠΣ.

 Το αντικείμενο της διδακτικής πρακτικής είναι απόλυτα συμβατό με το Α.Π.Σ.. Πιο συγκεκριμένα, εντάσσεται στις ενότητες: «Το θερμόμετρο» και «Θερμοκρασία – Θερμότητα» του σχολικού εγχειριδίου «Ερευνώ και ανακαλύπτω» της Ε΄ τάξης του Δημοτικού. Επίσης, συνδέεται άμεσα με τους σκοπούς της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών, όπως αυτοί καθορίζονται από το ΔΕΠΠΣ. Ειδικότερα, αναφέρεται στη θερμοκρασία, μια έννοια που διατρέχει τα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών και είναι απαραίτητη για την ερμηνεία φυσικών, χημικών, βιολογικών και γεωλογικών φαινομένων αλλά και διαδικασιών που αφορούν τους οργανισμούς και τη σχέση τους με το περιβάλλον στο οποίο ζουν. Επιπρόσθετα, η παρούσα διδακτική πρακτική αποβλέπει στην ανάπτυξη της ικανότητας του μαθητή να επικοινωνεί και να συνεργάζεται με άλλα άτομα (συμμαθητές, εκπαιδευτικό) και στην εξοικείωσή του με τον επιστημονικό τρόπο σκέψης.

 Για το Σενάριο πατήστε  εδώ

Advertisements
 
Σχολιάστε

Posted by στο 13 Ιουνίου, 2012 in Σενάρια Διδασκαλίας

 

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: